SELAMAT DATANG KE IszI Candy House!

IszI candy House adalah kedai gula-gula online. Produk IszI adalah hasil kerjatangan(manual) sepenuhnya. Walaupun produk kami adalah 100% hasil kerjatangan namun, kami tetap menghasilkan ciptaan produk gula-gula yang indah dan lazat di depan mata anda.

Gula-gula memang dikaitkan dengan kemanisan yang melampau, tetapi di IszI Candy House produk kami adalah manisan yang mengandungi kurang gula. Ini bermakna IszI Candy House kurang manis daripada yang gula-gula keluaran yang biasa anda temui di luar sana.

Jika anda tercari-cari HALAL CANDY, anda berada di tempat yang betul. Di sini terdapat pelbagai jenis 100% HALAL yang merupakan produk hasil keluaran orang muslim.

Harga setiap manisan di IszI Candy House juga lebih murah dan berpatutan berbanding dengan yang lain. Gula-gula keluaran kami hanya akan dihasilkan bila ada tempahan. Oleh yang demikian, produk kami sememangnya sentiasa segar dan baru. Ini kerana kami menitikberatkan perihal qualiti daripada kuantiti. Kualiti produk kami tidak dapat ditandangi oleh keindahan dan kelazatannya, tetapi dapat dirasai melalui keseronokan serta pengalaman manis ketika menikmatinya.

IszI Candy House amat mudah menyesuaikan produk keluaran kami dengan apa jua acara, majlis, jamuan dan perjumpaan serta kami sedia menerima tempahan untuk segala jenis hantaran, perayaan, hadiah harijadi, hari ibu, hari bapa, hari kekasih, promosi korporat dan lain-lain lagi. Warna dan perisa disesuaikan dengan pilihan yang anda kehendaki. Bagi kualiti dalam rekabentuk, ketukangan dan perisa, kami yang tiada tandingan

.

*Tiada apa-apa jua boleh membawa keluar zaman kanak-kanak dalam diri kita semua melainkan GULA-GULA

*


Lawatilah sekitar blog kami anda pasti menemui kelainannya



Friday 5 April 2013

DADIH COLLAGEN


Bagi yang biasa makan rumpai laut Sabah ataupun lebih dikenali sebagai COLLAGEN pasti akan menyukai produk baru kami ini, iaitu DADIH BERPERISA dengan 100% PURE MARINE COLLAGEN. Bagi yang tahu tetapi tidak berselera memakan collagen ini, bolehlah mencuba DADIH COLLAGEN kami ini. Disamping menyegarkan badan ketika cuaca panas di petang hari, ianya juga dapat menjaga kesihatan badan kita. Kini dengan 10 perisa yang PALING HOT DI PASARAN!!! Amat berbaloi harganya berbanding dengan kesannya pada kesihatan.

ANGGUR
BLUEBERRY
COKLAT
CAPPUCINO
JAGUNG
LEMON
MANGGA
OREN
STRAWBERRY
VANILA
 

Dengan harga serendah RM2.50/pcs


Apa tunggu lagi.....!!!! 

Produk terhangat masa kini....Dapatkan sekarang dengan hanya RM2.50/pcs sahaja. Hubungi saya untuk sebarang perntanyaan.

No comments:

Post a Comment